Általános szerződési feltételek

A www.fermeria.hu internetes portál

1. Az AT personalistika, s.r.o., kereskedelmi társaság, cégjegyzék-szám: 46 788 425, székhelye: Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou, Szlovákia, a Prešov Kerületi Bíróság Kereskedelmi nyilvántartásába bejegyezve, szekció: Sro, 26424 / P. Sz. Ügy-irat (a továbbiakban: „Üzemeltető”) kiadja ezeket az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: "ÁSZF"), amelyek szabályozzák az üzemeltető és harmadik felek (ügyfelek vagy más szervezetek) - a https://www.fermeria.hu web oldal felhasználói - közötti jogokat és kötelezettségeket. Az üzemeltető az üzlet tárgya szempontjából közvetítői tevékenységet végezhet a szolgáltatások területén.

2. A jelen ÁSZF alábbi rendelkezéseiben az Üzemeltető meghatározza a web oldal felhasználói számára a szerződéses kapcsolat célját, használatának módját és alapvető feltételeit. A https://www.fermeria.hu web oldalra történő belépéshez és használathoz a jelen ÁSZF-ben foglaltak kivételével bármilyen más célból tilos. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a web oldalnak a jelen ÁSZF-ben meghatározottaktól eltérő célra történő felhasználásából eredő károkért és sérülésekért. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget harmadik felek által okozott károkért és sérülésekért sem, amelyekhez a felhasználók az üzemeltetett web oldalon keresztül felvették a kapcsolatot.

3. A https://www.fermeria.hu web oldal szabadon hozzáférhető regisztrált felhasználók számára, akik a web oldalon kereshetnek olyan személyt, aki időseket, súlyos fogyatékossággal élő személyeket vagy gyermekeket gondoz otthon, oktat vagy házi segítséget nyújt ("Segítőt keresek - hirdető vagyok”) vagy felajánlja a web oldalon idősek, súlyos fogyatékossággal élő személyek vagy gyermekek gondozását otthon, tantárgy, idegen nyelv vagy hangszeren való játszás oktatását, vagy házi segítségnyújtást („Munkakeresés - segítő vagyok”) ) (a továbbiakban: „Felhasználó, Felhasználók”). Gyorsajánlat igénybevétele esetén a regisztráció nem szükséges, ha a gyorsajánlat szolgáltatás elérhető.

4. A https://www.fermeria.hu web oldal rendszergazdája az AT Personalistika, s.r.o., üzemeltetője. (a továbbiakban: Adminisztrátor).

5. Regisztráció és a web oldal szolgáltatásainak használata

A https://www.fermeria.hu web oldalon keresztül bármely személy kifejezheti érdeklődését az Üzemeltető web oldalán nyújtott szolgáltatások iránt, regisztrálva ezen a web oldalon. Regisztrálni Facebookon, G-mailen vagy e-mailen keresztül lehet. E-mailes regisztrációkor, az engedélyezési linken keresztüli megerősítést követően a felhasználó e-mailt kap a regisztráció befejezéséről. A Facebookon vagy a Gmailen keresztül történő regisztrációkor a regisztráló a Facebookon vagy a Gmailen keresztül létrehozott fiókját használja az Üzemeltető webhelyének elérésére. Ezt követően a Felhasználó kitölti adatait - például kereszt nevét, vezetéknevét, nemét, születési hónapját és évét, telefonszámát, fényképét, és létrehoz egy fiókot. Ezután a felhasználó kiválaszthatja a profil és a hirdetés típusát (a szövegben "Kategória" néven), első sorban a következő területeken: idősgondozás, gyermekgondozás, korrepetálás, házi segítségnyújtás, szakosodott foglalkozások, állatgondozás.

5.1. A weboldal szolgáltatásainak ingyenes igénybevétele a regisztráló felhasználó számára korlátozott - előre meghatározott üzenetekkel léphet kapcsolatba más felhasználókkal, vagy díj ellenében korlátozások nélkül használhatja a weboldal szolgáltatásait (korlátozatlan kapcsolattartás a felhasználókkal) (határozott idejű tagság) – lásd az árlistát.

5.2. A Felhasználó regisztrációja a web oldalon úgy történik, hogy kitölti az e-mailét és kiválasztott jelszavát, és bejelöli a négyzetet, hogy elfogadja ezeket az általános feltételeket, és megerősíti ezt a Regisztráció négyzetre kattintva. A következő eljárás a Felhasználó érdeklődési területe szerint különbözik. A regisztráció befejezésével a Felhasználó létrehozza regisztrációs fiókját, amelyet bejelentkezési név és jelszó véd. A Felhasználó köteles megvédeni bejelentkezési nevét és jelszavát a visszaélésektől.

5.3. Profil létrehozása

Abban az esetben, ha a Felhasználó a regisztráció és a fiók létrehozása után létrehoz egy Profilt, a Felhasználó kitölti adatait az általa választott kategóriában. Kitölti a kiválasztott Profil- és a hirdetés típusához kapcsolódó egyéb adatokat, amelyeket felsorolni szeretne a webhelyen (pl. szakmai képesítés, tevékenység gyakorisága, jártasság, iskolai végzettség, tanfolyamok és bizonyítványok, vezetői engedély, elvárt fizetés, személyek száma, dohányzás és egyéb választható adatok). Ugyanakkor a Felhasználó eldönti, érdekli-e az ügynökségi ajánlatok megtekintése, a megjelölt helyet bepipázva. A kitöltött adatokat a Fermeria.hu alkalmazás adatbázisában tároljuk, amivel a Felhasználó az adatok kitöltésével egyetért. A Felhasználó bármikor megváltoztathatja az adatait.

5.4. A regisztrált felhasználó (a regisztráció befejezését megerősítő oldal jelenik meg) bejelentkezhet, ha a web oldal főmenüjében a "Bejelentkezés" linkre kattint, kitölti a bejelentkezési nevét (megegyezik a Felhasználó e-mail címével) és jelszavát, vagy a Facebookon vagy a Gmailen keresztül. A bejelentkezett felhasználó hozzáfér a következő oldalakhoz: Profilom, Hirdetéseim, Személyes adataim, Értékeléseim, Beérkező üzenetek.

5.5. A Felhasználó az adatlap újbóli kitöltésével korlátozás nélkül szerkesztheti a profil adatait. Egy felhasználó több profilt is létrehozhat annak a csomagnak megfelelően, amelynek szolgáltatásait használja.

5.6.   Profil közzététele

a) A kitöltött felhasználói profil az első mentés utánután automatikusan megjelenik az Adminisztrátor jóváhagyási listájában. Az Adminisztrátor megtagadhatja a profil megtekintését, amiről e-mailben értesíti a Felhasználót, hozzácsatolva a profil szerkesztésére szolgáló linket (az elutasítás oka). Ha az Adminisztrátor jóváhagyja a Felhasználó profilját, ezt a profilt közzétesszük, és a web oldalon harmadik felek és regisztrált felhasználók számára látható.

b) A Felhasználói Profil minden változtatása automatikusan leállítja a megjelenítését, és a további megjelenítés feltétele a módosított Profil Adminisztrátor általi jóváhagyása.

c) Ha az Adminisztrátor jóváhagyta a Profilt, a Felhasználó bármikor szüneteltetheti és később visszaállíthatja Profiljának megjelenítését. Abban az esetben, ha a felajánlott tevékenység már nem aktuális, a Felhasználó megszünteti Profiljának közzétételét.

d) Ha a Felhasználó nem aktív a web oldalon, azaz ha nem jelentkezik be a web oldalra, akkor a Profilja a webhelyre való utolsó bejelentkezés óta eltelt 180. napon szüneteltetésre kerül. A Felhasználót mindig ismételt üzenet értesít a Profil szüneteltetése előtt. A Profil szüneteltetése után is a Felhasználó bejelentkezhet a webhelyre, és újraaktiválhatja profilját. A fenti eljárás követésével az Adminisztrátor megakadályozza az elavult profilok közzétételét.

e) A Profil kiemelt megjelenítése - A Felhasználói Profilok a közzététel ideje szerint rendezve jelennek meg. Díj ellenében a Felhasználó kiemelheti Profiljának megjelenítését - a profil a lista elejére kerül az ELŐRESOROLÁS szolgáltatáson keresztül. A kiemelt profilok az előresorolás megvásárlásának időpontja szerint vannak rendezve. A szolgáltatás igénybevétele a felhasználók számára 2024. június 1-jétől lesz elérhető, ha az Üzemeltető nem határoz meg más időpontot.

5.7. Hirdetés létrehozása

A bejelentkezett Felhasználó a főmenüben a Hirdetéseim link megnyitásával adhat fel hirdetést a web oldalon. Az első hirdetés feladásakor egy oldal jelenik meg a hirdetés létrehozási űrlapra mutató hivatkozással. Ha a Felhasználó már létrehozott hirdetést, akkor a Hirdetéseim oldalon a megfelelő gombra kattintva hozzáadhat további hirdetéseket. A Felhasználó kitölti a hirdetés létrehozási űrlapot (minden kötelező adatot és kiegészítő adatot), és a megfelelő gombra kattintva elmenti a hirdetést. A Felhasználó az űrlap kitöltésével szerkesztheti a hirdetésben megadott adatokat. A Felhasználó – Hirdető által létrehozható és közzétehető hirdetések számát az általa használt tagsági csomag típusa határozza meg.

5.8. Hirdetés közzététele

a) A Felhasználó kitöltött hirdetése az első mentés után automatikusan megjelenik az Adminisztrátor jóváhagyási listájában. Az Adminisztrátor megtagadhatja a hirdetés megjelenítését, amiről e-mailben értesíti a Felhasználót, hozzácsatolva a hirdetés szerkesztésére szolgáló linket (az elutasítás oka). Ha az Adminisztrátor jóváhagyja a Felhasználó hirdetését, akkor ez a hirdetés harmadik fél és regisztrált felhasználók számára közzétett és a web oldalon látható.

b) A Hirdetés minden módosítása automatikusan leállítja a Hirdetés megjelenítését, és a további megjelenítés feltétele a módosított Hirdetés Adminisztrátor általi jóváhagyása.

c) Ha az Adminisztrátor jóváhagyta a Hirdetést, a Felhasználó bármikor szüneteltetheti és később visszaállíthatja annak megjelenítését. Abban az esetben, ha a keresett szolgáltatás már nem aktuális, a Felhasználó megszünteti Hirdetésének közzétételét.

d) A Hirdetés a jóváhagyásától számított 30 napig érvényes. A Hirdetés szövegének megváltoztatása azonban nem hosszabbítja meg a Hirdetés érvényességét. 30 nap elteltével a Hirdetés megjelenítése szüneteltetett, amiről a Felhasználót mindig három nappal a Hirdetés lejárta előtt értesítünk. A Felhasználó újból meghosszabbíthatja a Hirdetés érvényességét 30 napra, ezáltal a Hirdetés a meghosszabbítás dátumának megfelelően új Hirdetésnek minősül. A fenti eljárás követésével az Adminisztrátor megakadályozza az elavult hirdetések közzétételét.

e) A Hirdetés kiemelt megjelenítése - A Felhasználói Hirdetések a közzététel ideje szerint rendezve jelennek meg. Díj ellenében a Felhasználó kiemelheti Hirdetésének megjelenítését - a hirdetés a lista elejére kerül az ELŐRESOROLÁS szolgáltatáson keresztül. A kiemelt hirdetések az előresorolás megvásárlásának időpontja szerint vannak rendezve. A szolgáltatás igénybevétele a felhasználók számára 2024. június 1-jétől lesz elérhető, ha az Üzemeltető nem határoz meg más időpontot.

5.9. Gyorsajánlat

A https://www.fermeria.hu web oldalon keresztül nem regisztrált Felhasználó is közzéteheti ajánlatát a meghatározott tevékenységi területen, de kizárólag a kijelölt űrlapon - Gyorsajánlat. Gyorsajánlat hozzáadásakor a Felhasználónak szükséges megadnia a hirdetés nevét, a szolgáltatásnyújtás helyét, a felajánlott jutalmat, a keresett vagy nyújtott tevékenység leírását, saját kereszt nevét, vezetéknevét és e-mail címét. A Felhasználó köteles megismerkedni a Személyes adatok feldolgozásának szabályaival és elolvasni és elfogadni az Általános szerződési feltételeket mielőtt kitöltené és elmentené a Gyorsajánlat űrlapot. Az Adminisztrátor jóváhagyását követően a Gyorsajánlat megjelenik a web oldalon, feltüntetve a hozzáadó Felhasználó kereszt nevét, lakhelyét és a hirdetés címét. A szolgáltatás használatát a Felhasználók a szolgáltatás kezdetétől vehetik igénybe.

5.10. Értékelés és értékelésre vonatkozó panaszok

Az értékelés és az értékelésre vonatkozó panaszok lehetősége a Felhasználók számára 2022. március 1-jétől lesz elérhető, ha az Üzemeltető nem határoz meg más időpontot.

a) A Felhasználónak joga van a https://www.fermeria.hu oldalon értékelni azt a felhasználót, akinek szolgáltatásait igénybe vette vagy akivel kommunikált. Az értékelés megjelenik 0 és 5 közötti számok formájában (0 a legrosszabb értékelés - 5 a legjobb értékelés), grafikus formájában (csillag szimbólumok) és szóbeli értékelés formájában (szavak kiválasztása az attribútumok menüjéből vagy bármilyen más attribútum beírása). Az értékelés a minősített Felhasználó profiljában, a https://www.fermeria.hu oldalon látható, regisztrálatlan felhasználók számára is.

b) Az a Felhasználó, aki nem ért egyet a szóbeli értékelésével, vagy úgy érzi, hogy a szóbeli értékelése érinti a jogait, jogosult bejelenteni az értékelést: az értékelések listájában a megfelelő linkre kattintva (miután belépett az Értékeléseim oldalra). A bejelentett értékelés továbbra is megjelenik. Az Adminisztrátornak joga van az értékelést a megállapításai és saját belátása szerint módosítani vagy eltávolítani, ha úgy ítéli meg, hogy a szóbeli értékelés nem megfelelő, vagy befolyásolhatja a Felhasználó jogait, de nem köteles eleget tenni a Felhasználó kérésének. Az Adminisztrátor mindig törli a személyes adatokat és a pejoratív kifejezéseket a szóbeli értékelésből.

5.11. Felhasználók közötti kommunikáció

Ha a Felhasználó közvetlenül szeretne kapcsolatba lépni egy másik Felhasználóval, be kell jelentkeznie, és a Felhasználó profiljában vagy a Felhasználó hirdetésében található gombra kattintva egy felugró ablakban megjelenik a kapcsolatfelvételi űrlap. Fizetett tagsággal nem rendelkező felhasználó ingyenes univerzális üzenet küldésével válaszolhat a profilokra a weboldal belső levelezőrendszerén keresztül, és ha a megszólított felhasználó válaszolni kíván, ezt előre meghatározott üzenetekkel teheti meg. Ezt követően a kommunikáló felhasználók egymás közötti kapcsolattartásához szükséges, hogy a weboldalon munkát kínáló felhasználó fizetett tagsági csomaggal rendelkezzen. A fizetett tagsággal rendelkező felhasználó (állásajánló) a hirdetésre válaszoló álláskeresőkkel teljes körűen nyílt kommunikáció formájában, a weboldal belső levelezőrendszerében (in-box) küldött üzeneteken keresztül léphet kapcsolatba, ill. telefonon, feltéve, hogy a felhasználó közzétette telefonszámát. A Felhasználó kitölti a másik Felhasználónak írt üzenetét, és rákattint az „Üzenet küldése” gombra, mivel a Felhasználó elfogadja elérhetőségei elküldését (telefonszám, e-mail) a második Felhasználónak. Az üzenet egy beszélgetésen belül jelenik meg a Felhasználó „Beérkezett üzenetek” mappájában, és a Felhasználó a beszélgetésen belül látja az elérhetőségeket. Ha a megszólított Felhasználó, aki az üzenet címzettje válaszol az üzenetre, az üzenet egy beszélgetésen belül jelenik meg az első Felhasználó „Beérkezett üzenetek” mappájában. A megszólított Felhasználó a beszélgetésben úgyszintén látja az első Felhasználó elérhetőségét. A teljes üzenetelőzmény rögzített a Felhasználók közötti beszélgetésben.

2022. március 1-től a felhasználóknak lehetőségük van elmenteni az általuk érdekesnek talált felhasználói profilokat vagy hirdetéseket a Kedvencek mappába, vagy elmenteni a keresést.

A szolgáltatások alapvető ingyenes igénybevétele természetes személyek számára korlátozott, a Felhasználó a weboldal többi felhasználójával csak előre meghatározott üzenettel léphet kapcsolatba anélkül, hogy a másik felhasználó egyéb elérhetőségeihez hozzáférne.

5.12. Telefonos kommunikáció

A Felhasználók közötti telefonos kommunikáció lehetősége 2022.03.01-től áll rendelkezésre, feltéve, hogy a Felhasználó profiljában megadta telefonszámát és az állást felajánló Felhasználó abban az időben rendelkezik fizetett tagsággal a weboldalon.

5.13. A Felhasználó felelős az általa közzétett szöveg, fényképek vagy grafikus képek tartalmáért, és köteles gondoskodni arról, hogy Profilja vagy Hirdetése tartalma összhangban legyen a Szlovák Köztársaság érvényes jogszabályaival és jelen ÁSZF-kel.:

       ◦ A Felhasználó a Profilt vagy a Hirdetést kizárólag az idősek, fogyatékkal élők vagy gyermekek gondozásának területén teheti közzé, és a Profilban vagy a Hirdetésben nem kínálhat más termékeket vagy szolgáltatásokat, és nem közölhet bármilyen rekláminformációt vagy jó erkölcsnek ellentmondó információt,

        ◦ A Felhasználó nem érintheti mások jogait, nem becsülheti le hírnevüket és nem sértheti jogaikat,

      ◦ A Felhasználó nem teheti közzé személyes adatait a Profil vagy a Hirdetés szövegében (pl. a lakóhely pontos címe, telefonszám, e-mail cím, születési dátum, születési szám). Az Üzemeltetőnek joga van törölni ezeket az adatokat a Hirdetésből, vagy nem tesz közzé ilyen Hirdetést. Az elérhetőségeket a Felhasználó csak a kijelölt részben adja meg. A Felhasználó saját cselekedetével teszi közzé fényképét.

5.14. A Felhasználó kijelentkezhet a web oldalról, bejelentkezés után továbbra is használhatja regisztrációs számláját és az Üzemeltető szolgáltatásait. Ha a Felhasználó véglegesen ki akar jelentkezni - a regisztrációs fiókját a https://www.fermeria.hu oldalon törölni, törlési kérelmet küld az Üzemeltetőnek e-mailben vagy írásban. Az Adminisztrátor a kérelem kézhezvételétől számított 30 napon belül feldolgozza a kérelmet, és tájékoztatja a Felhasználót a számla törléséről.

5.15. A Felhasználó felelős a hamis információkért (különösen a fontos információk visszatartásáért, a személyes adatok megváltoztatásáért, a szolgáltatásnújtás helyeért stb.). Az Üzemeltető nem vállal felelősséget semmilyen egészség- vagy vagyoni kárért, amelyet a Felhasználók által létrehozott profilokban vagy hirdetésekben közölt hamis információk okoznak.

5.16. A https://www.fermeria.hu web oldal felhasználói elfogadják, hogy az Üzemeltető vagy más harmadik fél látható logói vagy reklám üzenetei elhelyezhetők az említett web oldalon. A reklámozás (logókat, videókat, képeket) az Üzemeltetővel külön megkötött szerződés alapján jelenik meg.

6. Szolgáltatások és árak

6.1. A regisztrációs fiók létrehozása a https://www.fermeria.hu oldalon a Felhasználók számára ingyenes. A Felhasználók hozzáférhetnek a számlájukhoz, létrehozhatnak Profilokat vagy Hirdetéseket, felvehetik a kapcsolatot másik Felhasználókkal, és a webhely összes jelenleg elérhető funkcióját az általuk használt csomagtípus erejéig használhatják a 2022. március 1-től érvényes Árlista szerint. Az aktuális Árlista itt érhető el.

6.2. Az Üzemeltető a következő előfizetett szolgáltatásokat nyújtja a Felhasználóknak:

- korlátozás nélküli és közvetlen kapcsolattartás egymással, meghatározott számú napig érvényes hozzáféréssel,

- hirdetés(ek) előre sorolása; az előresorolás érvényességi ideje az előresorolás típusától függ,

- a profil előre sorolása; az előresorolás érvényességi ideje az előresorolás típusától függ.

A Felhasználói Profil vagy Hirdetés érvényességi ideje attól a pillanattól kezdődik, amikor a Profilt vagy a Hirdetést az Adminisztrátor először hagyta jóvá.

6.3. SZOLGÁLTATÁSOK A FELHASZNÁLÓK SZÁMÁRA - TÍPUSOK

Az Üzemeltető által a web oldalon nyújtott szolgáltatások külön vannak felosztva a nem vállalkozó természetes személyek és külön az üzleti vállalkozások (egyéni vállalkozók, társaságok és más jogi személyek) számára. A szolgáltatások tovább típusokra - „csomagokra” oszlanak a szolgáltatások tartalma és ára szerint.

A szolgáltatás megrendelése után a Felhasználó visszaigazolást kap a megrendelésről és a szolgáltatás aktiválásáról. A szolgáltatás vége előtt az Üzemeltető tájékoztatást küld a Felhasználónak a szolgáltatás megszűnésének időpontjáról.

6.3.1. Természetes személyek az alábbi szolgáltatási csomagokat vehetik igénybe:

- a szolgáltatások alapszintű ingyenes igénybevétele korlátozott kapcsolattartással más felhasználókkal - előre meghatározott üzenetek, kategóriánként 1 profil és 1 hirdetés létrehozása, miközben bizonyos szolgáltatások térítés ellenében igénybevehetők,

- PREMIUM - a szolgáltatások fizetett igénybevétele meghatározott ideig (pl. 7, 14 vagy 30 nap) - korlátlan kapcsolattartás más felhasználókkal, kategóriánként 1 profil és 1 hirdetés létrehozása, miközben bizonyos szolgáltatások térítés ellenében igénybevehetők.

Ha a regisztrált természetes személy megvásárolja a PREMIUM csomag szolgáltatásait, a fizetős csomag lejárta után ez a természetes személy automatikusan továbbra is ingyenesen (korlátozottan) használja a web oldal szolgáltatásait.

A természetes személyek a következő szolgáltatásokat vásárolhatják:

- KIEMELÉS - fizetett szolgáltatás a hirdetés vagy a profil előnyösebb közzétételéhez. A hirdetések és a profilok a hozzáadás dátumának sorrendjében jelennek meg. A kiemelés szolgáltatás esetében a hirdetés vagy a felhasználói profil egy meghatározott időtartamra (30 napra) előresorolásra kerül, és a web oldalt böngésző többi felhasználó számára a hirdetés az első ill. a kez    dőlapon jelenik meg, a legnépszerűbb hirdetések teljes száma szerint rotálva. A szolgáltatás igénybevétele a felhasználók számára 2024. június 1-jétől lesz elérhető, ha az Üzemeltető nem határoz meg más időpontot.

- AJÁNLÁS - Az "Ajánljon nekem gondozót" szolgáltatás magában foglalja a web oldal három olyan felhasználójának kiválasztását és ajánlását, akik megfelelnek a gondozót kereső felhasználó által meghatározott összes vagy a lehető legtöbb kritériumnak. A kiválasztást és az ajánlást az Üzemeltető a szolgáltatás kifizetésétől számított meghatározott időszakon belül hajtja végre. A szolgáltatást a felhasználók az Üzemeltető általi elindításától kezdve vehetik igénybe.

A magánszemélyeknek szóló tagsági csomagokban foglalt szolgáltatások pontosabb leírása és a szolgáltatások árai a szolgáltatások árlistájában találhatók - elérhető itt.

 

6.3.2. Az üzleti és egyéb szervezetek a következő "csomagokat" használhatják:

- korlátlan számú felhasználóval való kapcsolatfelvétel és hirdetésfeladás díj ellenében, a szolgáltatás időtartama szerint 6 hónap és 12 hónap felosztással, kiegészítő szolgáltatások hozzáfizetésének lehetőségével.

Az üzleti és más szervezetek számára nyújtott szolgáltatás magában foglalja a hirdetések korlátlan feladását, a felhasználoi profil közzétételét, korlátlan kapcsolatfelvételt más felhasználókkal, a felhasználók értékelésének lehetőségét, e-mailben történő értesítést a megfelelő felhasználói profilokról, e-mailben történő értesítést a beérkezett üzenetekről vagy felhasználói profilokról, üzenet archívumot, banner formában történő bemutatást a profilok között és a web oldal indexében szereplő cég-bemutatót. A profilok közötti bemutatásra szánt banner magában foglal egy reklámcsík létrehozását - szöveges és grafikus feldolgozását. Fizetett képek, grafikák vagy videók esetében ezeket az elemeket külön számlázzuk. A Felhasználó bemutatása a web oldal indexében azt jelenti, hogy a Felhasználó neve és logója a web oldal indexében (a honlapon) jelenik meg.

A vállalkozóknak és egyéb szervezetknek szóló tagsági csomagokban foglalt szolgáltatások pontosabb leírását és a szolgáltatások árait a szolgáltatások árlistájában találhatók - elérhető itt.

 

Üzleti és egyéb szervezetek a következő szolgáltatásért fizethetnek hozzá:

- KIEMELÉS - fizetett szolgáltatás a hirdetés vagy profil előnyösebb közzétételéhez. A hirdetések vagy profilok a hozzáadás dátumának sorrendjében jelennek meg. A kiemelés szolgáltatás esetében a hirdetés vagy a felhasználói profil egy meghatározott időtartamra (30 napra) előresorolásra kerül, és a web oldalt böngésző többi felhasználó számára a hirdetés az első ill. a kezdőlapon jelenik meg, a legnépszerűbb hirdetések teljes száma szerint rotálva. A szolgáltatás igénybevétele a felhasználók számára 2024. június 1-jétől lesz elérhető, ha az Üzemeltető nem határoz meg más időpontot.

Az üzleti és egyéb szervezetek az Üzemeltetővel kötött megállapodás alapján hozzá fizethetik ezeket a szolgáltatásokat:

a) Banner készítése a profilok közötti bemutatásra a Felhasználó igényeinek megfelelően:

Az Üzemeltető a Felhasználó, mint ügyfél utasításainak megfelelően, a megbeszélt időszakon belül létrehoz egy reklámcsíkot a Facebook oldalon. Fizetett képek, grafikák vagy videók esetén ezeket az elemeket külön számlázzuk.

b) Ingyenes szöveges poszt a Facebookon, amely a Felhasználó igényeinek megfelelően támogatja a hirdetéseit:

Szöveges poszt létrehozása a Facebook oldalon a hirdetések támogatásához. Ez egy automatikus állásajánlatok generálása ingyenes szöveges poszt formábaján a Facebookon.

c) Fizetett szöveges poszt a Facebookon a hirdetések támogatásához:

Az Üzemeltető létre hoz egy szöveges posztot a Facebook oldalon, hogy a megbeszélt időszakon belül támogassa a hirdetéseket, a szolgáltatás ára a teljes napi hirdetési költségvetés 25% -a áfa nélkül (pl. ha az ügyfél 359.090,00 Ft szeretne státuszt vagy hirdetést vásárolni a Facebookon, a díjunk 89.772,50 Ft, ezért 448.862,50 Ft számlázuk). Az ügyfél rendelkezésére bocsátjuk az összes ezzel kapcsolatos kimutatást - statisztikák a poszt hatásáról, statisztikák a poszt költségvetéséről.

d) Fizetett reklám a közösségi hálózatokon (Facebook, Instagram)

Az Üzemeltető fizetett hirdetést hoz létre a Facebook oldalon a megbeszélt időszakon belül, a Felhasználó, mint ügyfél utasításainak megfelelően, a teljes napi hirdetési költségvetés 25% -ának megfelelő díj ellenében, áfa nélkül. Az ügyfél rendelkezésére bocsátjuk az összes ezzel kapcsolatos kimutatást - statisztikák a poszt hatásáról, statisztikák a poszt költségvetéséről.

e) Reklámcsík készítése a közösségi hálózaton :

A Felhasználó megrendelheti az Üzemeltetőtől a közösségi hálózaton megjelenő reklámcsíkok készítését. A fizetett képeket vagy grafikákat külön számlázzuk.

6.4. Fizetési rendszer természetes személyek számára:

- bankkártya (cardPay),

- SMS-ben történő fizetés (ez a fizetési mód felszámolásra kerül, ha rendelkezésre áll).

Fizetési rendszer gazdasági társaságok és más magánszemélyek számára:

- bankkártya (cardPay),

- az Üzemeltető által kiállított számla alapján (e fizetési rendszer esetén 1.795,45 Ft díj kerül felszámításra).

Fizetési kártyával történő fizetéskor a Tatra banka, a.s. általános feltételei érvényesek, amelyeket a bank állapít meg az adott fizetési módra - a szöveg itt található. SMS-ben történő fizetéskor a fizetési rendszert biztosító szolgáltató általános feltételei érvényesek - a szöveg itt található. A fizetési határidő a megrendelés leadásának napja (számla alapján történő fizetés kivételével).

6.5. A nyújtott szolgáltatások körét és tartalmát a web oldal határozza meg. A Felhasználó felveheti a kapcsolatot az Üzemeltetővel, és részletesebb magyarázatot kérhet a szolgáltatások köréről és tartalmáról. Az Üzemeltető által felszámított szolgáltatások díját külön számoljuk fel, és összegüket külön feltüntetjük a web oldalon az Árlistában.

6.6. A megrendelt és fizetett szolgáltatásokra vonatkozó számlát az Üzemeltető a Szlovák Köztársaság 222/2004 számú hozzáadottérték-adóról szóló törvénynek és későbbi módosításainak megfelelően állítja ki.

6.7. A Felhasználó és az Üzemeltető közötti szerződéses jogviszony az Üzemeltető honlapján történő regisztrációval jön létre. A Szerződés határozott időre jön létre, amely megegyezik a regisztráció vagy az érvényes Árlista szerint megrendelt Szolgáltatás időtartamával.

A nyújtott szolgáltatások meghibásodása esetén a Felhasználó a hiba felfedezése után azonnal panaszt tehet az Üzemeltetőnél a szolgáltatás hibájával kapcsolatban. A Felhasználónak írásban kell eljuttatnia a panaszt az Üzemeltetőhöz az Üzemeltető fermeria@fermeria.hu e-mail címére vagy a székhelye címére: Hronského 2712, 09301 Vranov nad Topľou, Szlovák Köztársaság. Az Üzemeltető köteles ellenőrizni a tényeket és haladéktalanul értesíteni a Felhasználót megállapításairól és a hiba kijavításának módjáról, legkésőbb a Felhasználó panaszának kézbesítésétől számított 30 napon belül. Az Üzemeltető az arra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően végzi el a panaszkezelést.

8. A szerződéses jogviszony megszűnése:

- a szolgáltatás lejártakor,

- a Felhasználó és az Üzemeltető közötti megállapodás alapján,

- Az Üzemeltető a következő okokból állhat el a szerződéstől (és törölheti a regisztrációs számlát):

a) ha a Felhasználó hamis információkat közöl,

b) ha a Felhasználó a szerződéses kötelezettségeit súlyosan megszegi,

c) ha a Felhasználó méltatlan vagy egyéb nem megfelelő módon kommunikál más Felhasználókkal,

- A Felhasználó a következő okokból állhat el a szerződéstől (és kérheti a regisztrációs számla törlését):

d) ha az Üzemeltető hamis információkat közöl,

e) ha az Üzemeltető a szerződéses kötelezettségeit súlyosan megszegi.

9.  A Felhasználó nem sértheti az Üzemeltető nevét, terjeszthet hamis információkat harmadik feleknek, és semmilyen módon nem tehet semmilyen intézkedést az Üzemeltető károsítására.

10. Az Üzemeltető fenntartja a jogot arra, hogy időbeli és tartalmi korlátozású "akciókat" jelentjen be az új felhasználók vagy a meglévő felhasználók számára. Az Üzemeltető határozza meg az akció kezdetének és végének dátumát. Az Üzemeltető a honlapján időben közzéteszi az akció feltételeit. A Felhasználónak nincs joga követelni az akciót, ha nem felel meg az Üzemeltető által előírt feltételeknek.

11. A Felhasználó vállalja, hogy betartja a jelen ÁSZF minden rendelkezését, különösképpen vállalja, hogy megfelelően és időben megfizeti a szolgáltatások díjazását az árlista és a jelen ÁSZF szerint.

12. Az Üzemeltető vállalja és kijelenti, hogy a Felhasználó által nyújtott szolgáltatások során megszerzett személyes adatokat csak a tevékenységével és a szerződéses kötelezettségek teljesítésével kapcsolatos célokra használja fel.

13. Az üzemeltető a Szlovák Köztársaság 18/2018. számú, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló törvényt és későbbi módosításait betartva, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 személyes adatok kezelése vonatkozásában az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló Rendeletével (2016. április 27.) összhangban kezeli az adatokat. A Webhely-felhasználók személyes adatvédelmének alapelveit és a jogaikkal kapcsolatos információkat a web oldal külön dokumentumban, a Személyes adatok feldolgozásának szabályaiban rögzíti.

14. Az adott web oldal üzemeltetése és használata során a Felhasználó és az Üzemeltető között létrejött szerződéses kapcsolatokra a Szlovák Köztársaság joga az irányadó. Az Üzemeltető kiadja ezeket az ÁSZF-eket, amelyek kötelezőek a https://www.fermeria.hu web oldal minden Felhasználója számára, és összhangban vannak az Európai Unió Irányelveire vonatkozó rendelkezéseivel és az alkalmazandó törvényekkel. Az Üzemeltető fenntartja a jogot ezen ÁSZF bármikor történő megváltoztatására. Az új ÁSZF kiadásával vagy az Üzemeltető általi ÁSZF megváltoztatásával a régi ÁSZF hatályát veszti az új ÁSZF vagy a módosított ÁSZF webhelyen történő megjelenésének napján.

15. Az Üzemeltető ezúton tájékoztatja a fogyasztókat, hogy jogukban áll az AVR-szervezethez fordulni a Szlovák Köztársaság 391/2015 számú a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről szóló törvény által meghatározott ügy esetén. A fogyasztó az a természetes személy, aki árukat vagy szolgáltatásokat magáncélúan vásárol, nem kereskedelmi célokból. A vita alternatív rendezése az e törvény szerinti alternatív vitarendezés tárgyának eljárása, amelynek célja a vitában részt vevő felek közötti vitás kérdés békés rendezése. Az alternatív vitarendezés szerve a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI), Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Szlovák Köztársaság, cégjegyzék-szám: 17 33 19 27. Az említett törvény szerint az alternatív vitarendezés egyéb szervei a csatlakozási megállapodásokból eredő viták esetén a Hálózati iparágak szabályozási hivatala, a Szabályozási hivatal elektronikus hírközlési és postai szolgáltatások szabályozási hivatala a közszolgáltatási szerződésekből eredő viták esetén. A fogyasztónak joga van kijavítás iránti kérelemmel fordulni az eladóhoz, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait. A fogyasztónak joga van kérelmezni az alternatív vitarendezési szervezet alternatív vitarendezésének kezdeményezését, ha az eladó a kijavítás iránti kérelemre negatív választ adott, vagy a feladás dátumától számított 30 napon belül nem válaszolt rá. A javaslatot a fogyasztó az érintett AVR-szervezethez nyújtja be; a bírósághoz fordulás lehetőségét ez nem érinti.

16. A web oldal használata során a web oldal minden felhasználójától elvárt az Internet technikai lehetőségeinek ismerete és az általános készségek. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a Felhasználó számítógépes rendszerért vagy egyéb technikai eszközeit érintő vírusokért vagy egyéb támadásokért. Az Üzemeltető nem felel a portálhoz való helytelen csatlakozás által okozott károkért.

17. A személyes adatok kezelésére vonatkozó jelen szabályzat 2022. március 1-jén lép hatályba.

 

 

Üzemeltető AT personalistika s.r.o.

Anton Tekely, ügyvezető igazgató